Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑ

Άρθρο που μας έστειλε σύντροφος.


Αυτό το άρθρο απευθύνεται στους μέγα ‘‘πατριώτες’’ αυτού του τόπου που κατά καιρούς μου κάνουν μαθήματα...εμένα του ‘‘εθνοπροδότη’’ και ‘‘ανθέλληνα’’...για το τι εστί ελλήνικο και σωστό για το έθνος. Λοιπόν ήρθε η ώρα να μιλήσω και εγώ.
    Με ονομάσατε όλα τα πιο πάνω εσείς..εσείς που εκμηδενίσατε την αξία των ελληνικών ιδανικών,εσείς που καταντήσατε τον ελληνικό ύμνο ένα απλό τραγούδι και την ελληνική σημαία ένα πανό στο γήπεδο.Αυτό το άρθρο λοιπόν είναι για να πώ ποια είναι η δικιά μου Ελλάδα
   Εγώ δεν θέλω να με αποκαλούν Έλληνα επειδή ανεμίζω μια σημαία και μισώ τους Τούρκους..εγώ θέλω να με αποκαλούν Έλληνα επειδή θα υπερασπίζομαι το υπέρτατο αγαθό που έδωσε ο ελληνικός πολιτισμός,την πραγματική δημοκρατία και την ελευθερία ανεξαρτήτως χρώματος,φυλής,θρησκείας ή ιδεολογίας,γιατί όπως είπε και ο Σωκράτης «δεν είμαι Αθηναίος,ούτε Έλληνας πολίτης,αλλά πολίτης του κόσμου».
    Άρα εγώ και εσείς δεν τιμούμε τον ίδιο ύμνο και σημαία...εγώ τιμάω την σημαία που με περηφάνεια την υπερασπίζονταν ενάντια στους ναζί ο Βελουχιώτης και οι αντάρτες του,τη σημαία που ανέβαζαν στην ακρόπολη ο Γλέζος και ο Σαντάς κατα τη περίοδο της κατοχής.Εγώ τιμάω τον ύμνο που τραγουδούσαν οι επαναστατημένοι φοιτητές την ώρα που το τάνκ έσπαγε τη πύλη και ταυτόχρονα έσπαγε τη δημοκρατία.
    Έβλεπα χθές τους αγανακτισμένους στην Ελλάδα να τραγουδάνε όλοι ενωμένοι τον ελληνικό ύμνο στο σύνταγμα και αναρωτίθηκα...πως γίνεται να λένε τα ίδια λόγια αλλά να έχουν τόσο διαφορετικό νόημα..αλλά η απάντηση ήταν απλή..αυτοί πολεμούσαν για κάτι μεγαλύτερο από μίσος προς τους μετανάστες ή κάποια άλλη εθνικιστική ιδέα..αυτοί πολεμούσαν για την δημοκρατία!
    Για να κλείσω λοιπόν,η Ελλάδα μου εμένα είναι η Ελλάδα της δημοκρατίας,η Ελλάδα των ελευθέρων μυαλών,η Ελλάδα της αντίστασης,η Ελλάδα του λαού...η δική σας??

                                                                                    Γ.ΜΠΟΥΡΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: